NY BLOGG NY START

Har bestämt mig för att börja blogga igen. Jag har haft ett antal bloggar innan men tappade dock bloggsuget och stängde ner en efter en. Men nu har blogglusten kommit tillbaka och jag hoppas att den håller i sig ett bra tag. tänkte berätta lite kort vad man kommer att kunna läsa i min blogg.

I min blogg kommer jag skriva om bl.a vad som händer i mitt liv, olika saker som jag rekomenderar och saker jag inte rekomenderar och självklart kommer jag ställa frågor till er läsare som ni får tycka till och svara på. 

Ni får gärna ställa frågor till mig via hotmail som jag sedan lägger ut på bloggen och svarar som ett inlägg, det kan vara allt mellan himmel och jord!
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0